Re: [LOKALT] Møde-foredrag mandag

Når man står på parkeringsplads, og kikke på pyramiden, er det til højre.
Vi ses
Jean Christophe

Carl Andersen wrote:

Jean Christophe wrote:

Carl Andersen a écrit:

Rune Zimmermann wrote:

Hej Carl..

Carl Andersen wrote:

Hej på listen
Bliver der holdt et foredrag på mandag i Roskilde eller er det kun almidelig mødedag med nørderi. Jeg spørger for jeg har ikke kunnet komme hele sommeren, har desvære kun tid om vinteren.

Der er ikke planlagt noget foredrag, så den må vel stå på alm. nørderi :-)

Jeg er dog ikke selv sikker på jeg når det imorgen :-( - måske efter kl. 18.00, men mon ikke der er andre der er der kl. 17.00.

Er der andre kommer, sig lige til, jeg har ikke lyst at tage toget fra Slagelse, og så det kun er mig der kommer:-)

Jeg kommer, senest kl. 19.00

Kan du fortælle hvor lokale 358 er i fohold til pyramiden. Det er det lokale i holder til nu ikke. Vi ses.