extra møde(r)

Hej,
Jeg ved godt at fleste af jer er beskæftiget, men :
Har I lyst til at komme til Ringsted, hjem hos mig er i meget welkomme.
Fra mandag til fredag, fra ca 10 til 15.30 (børn fri)
Jeg har en switch box koblet på internet (kabel, samt med fjersyn).
Min projekter er mange bl. a. :
DNS (som alle første), mailserver, patching, debugging af kerne begrænset adgang med php, mysql...
Jeg kan hjælp med:
dhcp, ltsp, nis, php, mysql, og måske mere !
Jeg har ikke nogen fordomme mod andre ethnisk baggrund end min ;-)
give besked mindst 24 timer før.
Med venlig hilsen

--
;-) Jean Christophe