Re: [LOKALT] Opdateret hjemmeside.

Rune Zimmermann a écrit:

Hej Lokalt.

Lige en info om at vi har tilføjet en ny side på vores hjemmeside:

http://sandkassen.linux.dk/wiki.php?page=Dagbog

Det er en dagbog vi har startet, hvor I kan følge lidt med i hvad vi laver
de aftener hvor I ikke selv kan deltage.
Alle opfordres hermed til at skrive på den!

Vi ses på næste mandag..

Rune Z.

Morgen,
Jeg kunne godt debug mit kerne i aftes :-)
Men der gik rigtigt ged i mandrake :-(
Så jeg har installeret Debian i stedet, det gik fint :-)
Men lige så snart jeg booter den, skærmen blive helt hvide igen :-(
Jeg gider ikke rigtigt mere efter, 4 dage
Så jeg vender tilbage til mandrake, jeg har nok at se til !
Vi ses på næste mandag --
;-) Jean Christophe
sslug@sslug
http://jeanchristophe.dyndns.dk