Møde i aften

jeg ved godt jeg sagde jeg vil komme igen og det ville jeg også men lige
i dag bliver jeg nok nød til at blive hjemme, jeg har desværre ikke
rigtigt fået sovet i weekenden så jeg tager det lige roligt jeg håber i
hygger jer

Mvh
Mikkel Mondrup Kristensen
Ps. hvis nogen vil være med til at lege med sikkerhed på servere så
tror jeg godt jeg vil lege lidt med det hvis nogle andre vil være med :)