Re: [LOKALT] Møde i aften

Mikkel Mondrup Kristensen said:
> jeg ved godt jeg sagde jeg vil komme igen og det ville jeg også men
> lige i dag bliver jeg nok nød til at blive hjemme, jeg har desværre
> ikke rigtigt fået sovet i weekenden så jeg tager det lige roligt jeg
> håber i hygger jer

God bedring..

> Mvh
> Mikkel Mondrup Kristensen
> Ps. hvis nogen vil være med til at lege med sikkerhed på servere så
> tror jeg godt jeg vil lege lidt med det hvis nogle andre vil være med
> :)

Sikkerhed er altid interessant.
Jeg er så småt gået i gang med en større mailserver-installation. Dvs. jeg
er igang med planlægningen.Det skulle gerne ende op med en detaljeret, men samtidig let tilgængelig
mailserver-guide.Jeg ville gerne laver noget a lá
http://www.tldp.org/HOWTO/Postfix-Cyrus-Web-cyradm-HOWTO/index.html
dog helt basseret på standard binære pakker.
Alle er naturligvis velkomne til at deltage de kommende mandage.
Installationen bliver nok på Trustix.
Mvh.
Rune Z.