Re: [LOKALT] Møde i aften

Rune Zimmermann a écrit:

...Jeg er så småt gået i gang med en større mailserver-installation. Dvs. jeg
er igang med planlægningen.Det skulle gerne ende op med en detaljeret, men samtidig let tilgængelig
mailserver-guide.Jeg ville gerne laver noget a lá
http://www.tldp.org/HOWTO/Postfix-Cyrus-Web-cyradm-HOWTO/index.html
dog helt basseret på standard binære pakker.

Hej,
Jeg kunne ikke kom i går for konen var lige blevet ældre, med jeg vil meget gerne være med i projektet.
Med venlig hilsen

--
;-) Jean Christophe
sslug@sslug