Re: [LOKALT] Afbud til sandkasse møde i aften 8/12-03

Kurt Frederiksen a écrit:

Hej Lokalt

Jeg kommer til at melde afbud i aften, da jeg er blevet syg.

Nogen andre skal altså sikre netværksforbindelsen.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Jeg regner stadigvæk med at kom, men gør det "kun" hvis nogen melder sig til at "sikre netværksforbindelsen", for jeg kan ikke være der før kl. 19.00.
Mvh

--
;-) Jean Christophe
sslug@sslug