Haløjsa ... Så er jeg på nettet igen

Hej Lokalt

Jeg har i et godt stykke været tavs. Dette skyldes ikke andet end at jeg har
været uden Internet i et godt stykke tid.

Jeg havde en aftale med tele2adsl.dk om at de skulle levere Internet, men
aftalen gik i vasken og jeg stod så uden internet og skulle tilmelde mig et
nyt selskab. Nu er jeg hos TDC, fordi de kunne levere hurtigst.

Ellers sker det ikke så meget her - andet end jeg arbejder røven ud af
bukserne 60-75 timer pr. uge (1 fuldtidsjob og 2 bijob). Jeg anvender
stadig den debian som Mikkel og jeg fik installeret, jeg er ikke så
hardcore som Rune og hans Gentoo.

Jeg savner jer naturligvis om mandagen og efter planen er jeg færdig med det
ene job fra slutningen af marts. Så kommer jeg også forbi og forstyrrer jeg
om mandagen.
Jeg har med glæde læst, at I har oprettet en dagbog. Det glæder mig, at høre
hvad I laver, så skriv endelig så meget som I har lyst.

Nå.. men jeg vil gå i gang med at godkende nogen opgaver og passe min
hjemmeside for lærerstuderende.

Ses...

Morten