Re: [LOKALT] Er i friske

sslug@sslug wrote:

Carl Andersen wrote:

Hej
Er i friske i det nye år.Er der nogen der kommer til møde i roskilde i
morgen. Jeg kommer.Jeg kunne godt tænke mig at sætte en server op Tsl
(trustix) Er der andre der vil være med.

Det er muligt at jeg kommer. Men jeg skal være på arbejde igen kl. 18.00 (min undervisning er flyttet fra 17.00 til kl. 18.00).

Jeg skriver også sammen med Roar, som spørger om der er møde i morgen. Så
vil han måske godt komme.

Er der ikke andre der kommer. Jeg har ikke lyst at tage toget fra slagelse, og der kun er en person der kommer. Hvad med Rune og Kurt kommer i ikke.

--
Carl Andersen            |
http://www.libranet.dk/  | Linux