Kører det normalt igen?

Jeg er netop blevet så færdig, at der igen er tid til at tage til Roskilde.

Håber at der er en der kan hjælpe mig med at få min ret så negative server til at fungere igen. Den har nu været ret død i halvanden måned mens jeg har knoklet (opdatering til SuSE 9.0 gik agurk).

Kunne det være interessant med en database mandag? Jeg er frisk med et begynderkursus a'la "Sådan designer du en relationsdatabase på tredje normalform" hvis det er relevant. (Og ja, jeg mener det. Det er helt fjollet overhovedet at kommen ned på første og anden normalform med mindre man er på timeløn i en meget solid tjenestemandsstilling).

Ih hvor blir det rart med en pizza i hygeligt selskab igen:-))