Er jeg blevet verdenskendt?

Jeg er inden for de sidste 2-3 dage modtaget to sjove og spændende
spørgsmål, og det er ikke spam :-)

Det hele bunder nu nok i, at sandkassen er blevet udgivet på forsiden af
SSLUG.

For nogle par uger siden fik jeg, via vores sandkasse-hjemmeside, en ny ven,
som hjælper mig med LTSP på TCR - min skole. Rigtigt godt, vi hygger os
gevaldigt.

Men nu har jeg fået spørgsmål fra to personer, som jeg overhovedet ikke
kender inden for 24 timer.

A) Her ville et firma have at jeg skulle teste/compile en kerne til en ny
lille lækker dims... og jeg har lovet at holde det hemmeligt, hvad det er!
- Underligt ikk'?

B) En fyr fra Hellerup, kan ikke få sin Redhat på internettet... og nu
spørger han, om han kan få hjælp fra mig eller andre fra Sandkassen.

Hvad er det lige der sker, får I andre også sådanne mails fra folk I ikke
kender??

Morten