Re: [LOKALT] Er jeg blevet verdenskendt?

On Wed, 28 Jan 2004 20:18:34 +0100, Morten Therkildsen
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg er inden for de sidste 2-3 dage modtaget to sjove og spændende
>spørgsmål, og det er ikke spam :-)

Tillykke. :-)

>Hvad er det lige der sker, får I andre også sådanne mails fra folk I ikke
>kender??

Jeg har i hvertfald ikke. Måske bunder det i at du vist er den eneste
der er tilgængelig på wikisiderne. Hvad sker der i øvrigt med dem? De
karter rundt som bambi på isen.

Nå -  det er jo en helt anden snak, (ikke også Mikkel?) :-)

Så nej, jeg har ikke fået den slags henvendelser.

Der har på mandagsmøder været et par nye hoveder og det er vi
selvfølgelig glade for. Det er formentlig Rune's reklame fremstød på
announce der er baggrunden.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen