Re: [LOKALT] Tillykke til sslug.sandkassen og Tak til Rune Zimmermann og Morten Therkildsen

Kurt Frederiksen wrote:

> Hej rødder
>
> Det er så nemt at glemme. Den 20/1 havde sslug.sandkassen 1 års
> fødselsdag. Selv om det er lidt sent vil jeg gerne i den forbindelse
> sige tillykke og tak.
>
> Tillykke til Sandkassen og det fællesskab der her er skabt og tak til
> Rune og Morten for det store arbejde I begge har lagt i sandkassen.
> Der er selvfølgelig også andre der har være med til at skabe
> sandkassen, men uden Rune og Morten var det sikkert aldrig kommet i
> gang. Mange gang har det været på tale til foredrags aftner i
> [...]

Hørt og tillykke ! Nu har du nævnt Morten og Rune - men så vil jeg da også
lige sige tak til dig :-) Uden alle ildsjælene var det ikke blevet til
noget.
Jeg ser frem til snart at være "med igen" til møder og foredrag.

Hej fra Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe
http://www.pbb.dk    mailto:sslug@sslug

Please don't take a picture - it's been a bad day.
  -- R.E.M.