Re: [LOKALT] Tillykke til sslug.sandkassen og Tak til Rune Zimmermann og Morten Therkildsen

Preben Bille Brahe wrote:

> Hørt og tillykke ! Nu har du nævnt Morten og Rune - men så vil jeg da også
> lige sige tak til dig :-) Uden alle ildsjælene var det ikke blevet til
> noget.
> Jeg ser frem til snart at være "med igen" til møder og foredrag.

Hurra .. hurra.. hurra..
Jeg vil nu sige, at det er en tak til os alle. For hvis vi ikke holdt ved,
har vi ikke holdt så længe...

Nu har jeg ikke været der længe... og jeg savner jer.. Men der er nu kun 2
mdr. tilbage, hvor I kan være fri for mig.

Hvis vi synes om ideen om sandkassen, så tror jeg, at det er vigtigt, at vi
holder ved uanset, hvormange der kommer om mandagen. Behovet vil komme, når
linux bliver mere populært, så er der behov for os *snøft*

Desuden har jeg lidt på beding, om at lave et linux-kursus i Roskilde,
sammen med L.O.F, så vi i sidste ende kan få flere til anvende linux.
- Roar er min makker i denne sammenhæng.

Ses..

Morten