Hygger mig

Hej på listen
Mens andre måske går til påskefrokost, har jeg hygget mig den sidste 1 1/2 dag med at at instalere Slæackware og sætte printer og brænder op så det viker. Jeg mangler kun scaneren som jeg vil prøve at sætte op imorgen. Jeg har instaleret Slackware med http://www.dropline.net/ en gnome der er kræset og kælet for specielt for Slackware, rigtig flot i forehold til den almidelige gnome.
En forsat god påske til jer alle der kommer til hyggemøderne i Roskilde.

--
Carl Andersen            |
http://www.libranet.dk/  | Linux