Re: [LOKALT] Hygger mig

Carl Andersen wrote:

Hej på listen
Mens andre måske går til påskefrokost, har jeg hygget mig den sidste 1 1/2 dag med at at instalere Slæackware og sætte printer og brænder op så det viker. Jeg mangler kun scaneren som jeg vil prøve at sætte op imorgen. Jeg har instaleret Slackware med http://www.dropline.net/ en gnome der er kræset og kælet for specielt for Slackware, rigtig flot i forehold til den almidelige gnome.
En forsat god påske til jer alle der kommer til hyggemøderne i Roskilde.

Jeg kan lige nævne at jeg lige har opgraderet til dropline gnome 2.6.0 og gimp 2.0.0, det ser rigtig godt ud.

Herligt :-)

Jeg er netop færdig med en gentoo-installation på en Dell Latitude D800, med Centrino, et mini-pci wireless (Truemobile1300, 54mb), GeForce4 usw.... En fed maskine med en fed distro :-)
Den kører Xfce4, men der er også kommet en Gnome 2.6 på bare for at se den og kerne 2.6.3.

Håber vi ses efter påske.

Mvh.
Rune Z.