Re: [LOKALT] Er der nyt om lokaliteterne?

E. Sjørlund wrote:

> Kunne vi evt. mødes på din skole indtil Kurt eller Rune finder nøglerne
> frem fra tasken med solcreme?

Det kan vi da godt. Vi begynder allerede på mandag den 16.8 kl. 17.00  (man
kan godt komme før, da jeg er på skolen fra kl. 14.00) i bygning M4.

Adresse: Tiendeklassecenteret Roskilde - Maglelunden 2, 4000 Roskilde.
Vi har lejet 3 bygninger af Teknisk skole, så hvis der på krak står Teknisk
skole er den god nok.
Her er mit mobilnummer, hvis du ikke kan finde vej: 6167 8400.

Denne adresseændring gælder kun frem Handelsskolen begynder igen.

/Morten
--
"Befri kontoret med en OpenOffice pakke fra http://www.OpenOffice.org";
-- Gratis Officepakke til windows og linux