Re: [LOKALT] Mandag d. 23

Kenneth Lagoni wrote:

> Hej med jer
> Jeg kan desværre ikke komme mandag d. 23.
> Ærgeligt! Jeg glæder mig til at mødes med jer igen.
> Venlig hilsen
> Kenneth Lagoni

Skal vi holde møde i morgen - mandag - vil jeg gerne høre om du kommer. Meld
dig på listen.

Hvis der kun kommer to personer, synes jeg at vi skal aflyse det.
SU: 23.8.2004 kl. 14.30

Kommer:
=======
Morten

Kommer ikke:
Mikkel

Ps. Sted: TCR - Tiendeklassecenteret, Maglunden 2, 4000 Roskilde Bygning M4,
tlf. 6167 8400

Hilsen
Morten