LinuxParty FAQ og Regler

Hej

Så har jeg lagt de første oplæg til regler og FAQ for linux party på
Sandkasse siden.

http://sandkassen.linux.dk/wiki.php?page=LinuxPartyRegler2004

og

http://sandkassen.linux.dk/wiki.php?page=FaqOss2004

Under FAQ har jeg sat 2 svar på spørgsmål om sovested. Jeg mener vi
skal vælge  A2. Forklaringen kommer efterfølgende.

Q: Hvor kan jeg sove?

A1: Hvor du har lyst. De fleste vælger at sover på gulvet, enten i et
hjørne, eller i et tilstødende lokale. Vi henstiller til at man
benytter de tilstødende lokaler.

A2: Der er afsat soverum og disse skal benyttes. Folk der sover i
nørde rummene vil blive bedt om at forføje sig eller bortvist.

Q: Hvorfor må jeg ikke sove ved min maskine, så jeg kan holde øje med
den?

A: Når du sover kan du alligevel ikke holde øje med noget. Hvis du
lægger dig til at sove i computerrummene er du til gene for de øvrige
deltagere og det er potientielt farligt at sove på gulvet hvor folk
flytter rundt med computere og skærme.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen