Re: [LOKALT] LinuxParty FAQ og Regler

Kurt Frederiksen wrote:

> Hej
>
> Så har jeg lagt de første oplæg til regler og FAQ for linux party på
> Sandkasse siden.
>
> http://sandkassen.linux.dk/wiki.php?page=LinuxPartyRegler2004
>
> og
>
> http://sandkassen.linux.dk/wiki.php?page=FaqOss2004
>
> Under FAQ har jeg sat 2 svar på spørgsmål om sovested. Jeg mener vi
> skal vælge  A2. Forklaringen kommer efterfølgende.

Du er mig noget restriktiv. Hvorfor lave regler, som vi så skal til at rende
rundt og sørge for bliver overholdt.

Mit forslag vil være:
Du må sove hvor du vil, men der er soverum, hvor du ikke må nørde, og i det
hele taget skal opføre dig stilfærdigt hele døgnet, så du ikke forstyrrer
andre i rummene. Sovetiden er fastlagt til at være fra nogen bliver trætte
til alle er vågnet.

--
vh.
E. Sjørlund