Re: [LOKALT] HP for linuxparty

Morten Therkildsen wrote:

> quicknote
>
> Hjemmesiden er ikke helt færdig, tilmeldig ikke mulig.
>
> /Morten

Jeg har updateret hjemmesiden og den burde virke, når Web-server-admin
(jesper) tillader .htaccess brug.
Men da jeg stryger ud af døren om lidt og først kommer hjem igen kl. 16.00 i
morgen (skal på arbejde), kan jeg ikke tjekke om det virker.

--
"Jeg laver masser af hjemmesider, men aldrig min egen"
-- http://www.therkildsen.dk