Re: SV: [LOKALT] Re: [MOEDE] Vi efterlyser foredragsholdere til Linuxp arty i Roskilde den 22.-24. Oktober 2004

Rune Zimmermann skrev:

> Jeg stemmer på:
> 1. Perl.
> 2. Perl.
> 3. Perl....

Jeg stemmer med.
Og den med GNU og BSD kunne da også være intersant at høre noget om.
RegExp kan da også være nyttige,,,

HTTP og IMAP har jeg aldrig kikket på så der vil jeg også lukke ørene op,,,

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/