Re: [LOKALT] Re: [MOEDE] Vi efterlyser foredragsholdere til Linuxparty i Roskilde den 22.-24. Oktober 2004

Peter Makholm wrote:

> Jeg har egentligt også et weekendarrangement i Skuldelev samme weekend
> og den letteste måde at komme til Skuldelev fredag aften efter klokken
> 2030 er tilsyneladende med kano (Der er såmend ikke længere at gå fra
> havnen end fra Kirken til det sted jeg skal hen).

Jeg er ikke helt med. Kan du snakke efter kl 20:30 eller skal du lave noget
i Skuldlev kl 20:30

> Kend dine protokoller - Lær at snakke SMTP, HTTP, NNTP og IMAP
Er det ikke nærmest for programmører? Der er næppe så mange, der vil komme
til at arbejde direkte med protokollerne, men du mente det måske også mere
generelt?

> Perl - Fra 'Hej verden' til simpelt CGI.
Det lyder mere alment og direkte anvendeligt for mange.

> Perl, nu bliver det mystisk - Perl Golf og andre sorte sider af perl.
Det kan du sikkert slet ikke styre udenom, hvis jeg kender dig ret.

Har du et bud på, hvornår du kunne tænke dig at snakke om Perl, så sætter
jeg dig på listen.

Vil du fortsætte med et af de andre emner, så lad mig høre.

(Og det er slet ikke mig, der bestemmer, men de andre må så protestere på
mandag eller her på listen).

--
vh.
E. Sjørlund