Re: [LOKALT] Re: [MOEDE] Vi efterlyser foredragsholdere til Linuxparty i Roskilde den 22.-24. Oktober 2004

E. Sjørlund skrev:

> Er det ikke nærmest for programmører? Der er næppe så mange, der vil komme
> til at arbejde direkte med protokollerne, men du mente det måske også mere
> generelt?

Nu kan det godt være mig der bare er tosset, men det kan være nyttigt at
kunne protokollerne,,,
Jeg har da også haft seriøst gavn af at kunne snakke NNTP, dengang Barry
(TDC's daværende NEWS-BOFH) forsøgte at blokere min adgang til news.tele.dk

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/