Re: [LOKALT] Server til LinuxParty.dk

E. Sjørlund wrote:

sslug@sslug wrote:

Tanken var at den primært skulle bruges til lokalt mirror, men der er
ellers ingen begrænsninger (den skulle kunne trække noget mere :-).

Hvornår kan vi komme til at lægge noget ind?

Det må du snakke med den ansvarlige om. Mikkel? Morten? - de har i hvert fald fået log-in.

Kunne det ikke være interessant med distcc overfor det lokale subnet?

Jo. Jeg vil tro jeg kunne finde 1 server eller 2 jeg kunne boote på en distcc-knoppix. Det er Dual 3ghz Xeon med godt 2-4 GB ram. Disse maskiner er dog uden nævneværdig harddisk, da de normalt er tilsluttet et san, men det er jo heldigvis ligegyldigt til dette formål.

Kommer du mandag?

Jeg skal prøve at nå det. Jeg får besøg af en murer. :-)

Mvh.
Rune Z.