Søger "expert" i LDAP til sandkassemøde

Har vist ikke fuldt ordenligt med på sslug kan jeg se. For har først lige set at der bliver holdt sandkassemøder i roskilde. Men det lyder jo helt kanont :-D

Da jeg desværre jo ikke været med til et endnu, er jeg ikke helt klar over hvad man kan og ikke kan på de her møder.

Men kunne det tænkes at der blandt jer der kommer til sandkassemøderne. Fandtes en der bare er den store haj til LDAP??
For så vil jeg gerne giv en kop kaffe ;-) Hvis du ville slå hovedet sammen med mig og min bærbare også lære lidt fra dig.

Mvh

Marc