Re: [LOKALT] Søger "expert" i LDAP til sandkassemøde

marc wrote:

> Har vist ikke fuldt ordenligt med på sslug kan jeg se. For har først
> lige set at der bliver holdt sandkassemøder i roskilde. Men det lyder jo
> helt kanont :-D
Du er da velkommen ligesom alle andre. Vi har faktisk formeret os en del de
sidste gange.

> Da jeg desværre jo ikke været med til et endnu, er jeg ikke helt klar
> over hvad man kan og ikke kan på de her møder.
Alt og intet. De er meget ustrukturerede, så der er plads til at gøre alt.
Da de er ustrukturerede, er der ikke en Samba aften, en LDAP aften osv.

> Men kunne det tænkes at der blandt jer der kommer til sandkassemøderne.
> Fandtes en der bare er den store haj til LDAP??
Næ, det tror jeg ikke lig, men jeg synes da, at det kunne være sjovt at
sætte op, så måske kunne vi hjælpes ad.

> For så vil jeg gerne giv en kop kaffe ;-) Hvis du ville slå hovedet
> sammen med mig og min bærbare også lære lidt fra dig.

Tror nok, at Cola er mere in;-)

Til Linuxparty er der nok større chance for at løbe ind i en LDAP-haj - og
så laver man bare et arrangement om det i et af de ledige lokaler.

--
vh.
E. Sjørlund