Re: [LOKALT] Sandkasse m??det i Roskidelde aflyses den 11/10 p?? grund af skoleferie

E. Sjørlund wrote:

> Vi kunne da nok stuve os sammen her hos mig - på Fanø altså. Sand er her i
> hvert fald nok af.
> God ferie.

Jeg tør slet ikke love, at jeg er hjemme mandag aften.  Men hvis jeg er, kan
vi godt holde det på TCR - min skole.

Jeg vil give et pip her på listen i løbet af mandagen, hvis der bliver
noget.
--
"Hjemmeside for lærerstuderende - http//www.laererstuderende.dk"
-- Hjemmeside af Morten Therkildsen