Re: [LOKALT] Mirror ved linuxparty.

Rune Zimmermann wrote:
Hej Moede og Lokalt.

Først skal jeg lige beklage denne "dobbel-postning", - vi fortsætter den på lokalt.
Ved det forestående linuxparty havde vi gerne set at vi kunne have gjort brug af stedets 8mbit internetforbindelse, men der var desværre ikke en ledig ip-adresse :-(
Vi må derfor nøjes med en 2mbit adsl. Vi kunne derfor rigtig godt tænke os at have så meget på lokalnettet som muligt. Vi har en dual xeon med gbit net og 365GB harddisk.
Jeg har ladet mig fortælle at der er en venlig sjæl der tager et fuldt debian-mirror med. Hvem? Hvornår kommer han?
Er der nogen der kan være behjælpelig med et gentoo-mirror? Det er vist noget med 60G, så det kan jeg ikke selv nå at hente.
Der ud over henter jeg div. iso'er fra Fedora og Mandrake. Der er vist nogle RC'er ude pt. som jeg også tager med.

Håber meget nogen kan være os behjælpelig!

Jeg kommer ud omkring mit arbejde i morgen, og kan nok godt smide min stationære op der... Men så må I lige sige mig præcis hvad jeg skal gøre for at få mirroret gentoo (mm) ned... Jeg har omkring 130GB FAT32 ledig.

--
// Mark Gjøl
I find the whole business of religion profoundly interesting. But it does mystify me that otherwise intelligent people take it seriously.