Re: [MOEDE] Mirror ved linuxparty.

On 2004-10-21, Rune Zimmermann <sslug@sslug> wrote:
> Ved det forestående linuxparty havde vi gerne set at vi kunne have gjort
> brug af stedets 8mbit internetforbindelse, men der var desværre ikke en
> ledig ip-adresse :-(

Æv... (Kan vi ikke bare pille noget fra og sætte det til igen?)

> Jeg har ladet mig fortælle at der er en venlig sjæl der tager et fuldt
> debian-mirror med. Hvem? Hvornår kommer han?

Det kan være at det et er mig der er den venlige sjæl. Ellers er jge en
anden venlig sjæl.

Har i386 binært woody/sarge/sid-mirror - og også Christian Marillats
uofficielle pakker (dem med mplayer og så videre) på min computer.
Der er også et par install iso'er.

Jeg satser på at skulle være der og høre om perl og protokoller, så det
vil sige fredag aften

--
Sune