Re: [LOKALT] Højttallere fra linuxparty

Hej

Vil ved samme lejlighed sige jeg ikke har fået min 4 ports USB hub med
hjem.

Den blev tilsluttet computeren fredag og jeg har ikke rørt den siden,
men jeg har altså ikke fået den pakket ned tidligere i dag.

Den ligner sådan en her http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=90920 ret
godt, men jeg mener ikke det er samme mærke (den var i hvert fald ikke
lige så dyr).

Jeg kiggede efter om jeg skulle have glemt noget på min plads, og er ret
sikker på der ikke lå mere. Men jeg kan selvfølgelig stadig have overset
noget.

Hvis du har set den vil jeg være glad for at høre fra dig.

--
Med venlig hilsen
Morten Feldthaus