Re: [LOKALT] Foredrag på mandag i sandkassen?

On Tue, 26 Oct 2004 01:54:15 +0200, "E. Sjørlund" <sslug@sslug>
wrote:

>Tænker du på noget i retning af:
>Hvordan planlægger, afholder og evaluerer man et Linuxparty ;-)

Ja, det var nok en ide. Skal vi se om vi kan få en fra TimeManager til
at holde et foredrag på mandag. ;-)

Du har ganske ret. Det er en pind til mig for den planlægning.
Undskylder mange gange. Mikkel har ret til at slå med samme pind. :-)

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen