Re: [LOKALT] Foredrag på mandag i sandkassen?

Kurt Frederiksen wrote:

> Hej
>
> Er der nogen der har lyst til at holde foredrag på mandag den 1/11
> eller skal vi have almindeligt mandags møde?

Hej

Jeg troede at det var planlagt og sat ind i sslugs-kalender.
Men hvis jeg ikke husker galt (det kan tjekkes på lokalt), så har jeg sat ja
til at holde et oplæg om PHP. Nis ville komme og fortælle om PHP (som
shell-script).

Sjørlund spurgte da også mig for ca. 14 dage siden, om jeg stadig ville. Jeg
tøvede, men svarede ja.

Vi er vist ikke helt enige om, hvem der gør hvad.
Især, når der står på SSLUGs kalender, at arrangementet ikke er planlagt, så
ved jeg da ikke, hvormange der  kommer til vores foredrag om php.

Jeg er sådan set ligeglad. Jeg kan sagtens holde et oplæg om PHP - hvor
niveauet er for begyndere.

Desværre når jeg ikke at lave en beskrivelse af oplægget, da jeg skal på
arbejde. Men jeg kan gøre det i morgen tidlig, hvis jeg hører at vi skal
køre på med det.

Dog vil jeg sige, at tidsfristen er meget kort, for dem som gerne vil
deltage til foredraget.

Hold jer munter...

/Morten
--
"Some people have told me they don't think a fat penguin really embodies the
grace of Linux, which just tells me they have never seen a angry penguin