Re: [LOKALT] PHP - foredrag på mandag

Morten Therkildsen wrote:
Hej alle

Kurt synes at vi skulle have et foredrag på mandag. Hermed vedlægger jeg den
tekst som jeg har sendt til www_admin.

Det betyder at jeg faktisk har lagt beslag på hele aftenen. Vi plejer at
starte kl. 17.00 og jeg tænkte faktisk på, at vi kunne være os selv fra
17.00 til 17.30. Derefter kan folk vælte ind.

Næ - hør nu.
Vore foredragsaftener plejer da at starte på Vagabondos med en pizza, og først kl 19 på Handelsskolen.
Jeg synes, at dit program lyder spændende, og synes da, at vi skal prøve det, men det er nu ganske utraditionelt;-)

Program for dagen:
=============
Kl. 17.30 ? 19.30: Opstilling af din computer til foredraget. Du kan også få
hjælp til at installere php og ellers deltage i vores hyggelige linuxsamvær
i Sandkassen i Roskilde. Kl. 18.30 : Bestilling af Pizza
Kl. 19.00 ? 19.30: Spisning
Kl. 19.30 ? 21.00: Foredrag

Program for foredraget fra kl. 19.30
1)Kort historie om PHP
2)Hello World
3)Gennemgang af varialber
4)Gennemgang af egne funktioner
5)Bliv bekendt med manualen
6)Gennemgang af de indbyggede kommandoer
7)Evt. PEAR og fremtiden med PHP5