linuxparty - tekst til sslugsnyhedsbrev

Hej

Jacob Sparre Andersen har skrevet til mig, for at høre om jeg ville skrive
en tekst fra vores linuxparty.

Jeg håber at vi kan få lov til at aflevere teksten mandag aften, således vi
kan skrive den denne aften. Er der en der vil skrive et oplæg. Jeg er ikke
sikker på, at jeg kan nå det, da jeg lige skal gøre et par ting klar til
mandag - foredraget.

/Morten
--
"Jeg laver masser af hjemmesider, men aldrig min egen"
-- http://www.therkildsen.dk