Re: [LOKALT] linuxparty - tekst til sslugsnyhedsbrev

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Seneste opdatering:
>
> Bestyrelsen giver sig god tid til at redigere nyhedsbrevet, så hvis
> der er noget tekst, så er det stadig velkomment.
>
> Jacob

Da der ikke var nogen som meldte sig, og bestyrelsen giver sig god tid, må
jeg jo gå den tunge gang og melde mig.. snøft..

Sender en tekst til bestyrelsen - meget snart - men poster den også her.

--
"Og så vil han i krig - Den tåbe.. - Der må være andre måder at hjælpe
folket"