Re: [LOKALT] Foredragsmøde Roskilde i December

=================
Dato: Mandag 10:51:14
Hey Morten,

Så lad os sige at jeg laver et oplæg i løbet af de næste 14 dage og så
booker vi det
til den 6 december.

Overskriften vil være PHP som CLI, for server geek's

/Nis

Lad Nis oplyse, om han vil have det på kalenderen nu eller senere..

--
"Hør er du lidt tunghør---dunghør--ja du siger jo ikke darsan og djane---er
du idiot? --UD af min butik---forbandede jydernene."