Re: [LOKALT] Klage fra RHS til Sandkassen

On Wed, 10 Nov 2004 09:37:36 +0100, "E. Sjørlund" <sslug@sslug>
wrote:

>Du kan jo ved en fejl have fået et af lokalets kabler ned i kassen.

Det er selvfølgelig muligt, men det tyder ikke på det.

>Vi må se at få sat Morten i gang med at anskaffe en switch til sandkassen.
>Kunne vi ikke simpelt hen montere den i lokalet med kabler ned fra
>lamperne, så kunne dagfolket bruge den resten af ugen, og de ville måske
>være lidt mere overbærende, hvis en eller anden skulle komme til at
>glemme, at papirkurven er pizzafri zone.

Jeg synes vi tager det op på næste møde ganske kort og så tager det
til efterretning. Der er nok et par ting vi kan stramme op på og så er
alle sikkert glade igen.

Det burde ikke være så svært.

--
Med venlig hilsen