Re: [LOKALT] Klage fra RHS til Sandkassen

"E. Sjørlund" wrote:
> Vi må se at få sat Morten i gang med at anskaffe en switch til sandkassen.

Jeg køber gerne en switch, hvis I har et forslag til en bestemt model. Vi
har kr. 522,50 i kassen.

Desværre ved jeg ikke om jeg dukker op de næste mandage indtil jul. Jeg er
blevet hyret til et php-kursus-forløb, hvor vi holder planlægningsmøder om
mandagen.

/Morten

--
"Keep it simpel - Stupit"
-- Ukendt forfatter, men god leveregl på nettet