bonjour,

saa I ved hvem det er !
Jeg er stadigvaek i min tilbygning men det gaar frem af.
Jeg regner med at kom og holder jer selskab, men jeg ved ikke hvornaar, derfor er jeg saa tavs.
Jeg arbejder liv loes paa min projekt og det er derfor jeg skriver.
Mail er stadigvaek noget jeg ikke har faet styr paa.
Kender I 1 bog hvor jeg kunne finde det hele ?
dns, php, web, "alminelig mail", opsaetning af klienter (win, linux) med mere.
Det skal kunne vaere paa en forstaaeligt sprog ( fransk, dansk, engelsk), men ikke for langt haar (jeg har allerede ikke saa mange, og jeg er blevet klipppet meget kort).
Tak for hjaelpen
Med venlig hilsen,
Henrik's faetter ;-)
Jean Christophe