om lokalgrupper

Kurt har skrevet:

http://wiki.sslug.dk/LokalGrupperISSLUG

jeg har rettet/kommenteret lidt, og nu er vi efter min mening ude i noget, som bedre kan afklares på en news-liste end ved at sidde og kommentere hinanden i teksten.

I bunden af teksten, afsnittet:
---
 Generelle bemærkninger

<snip>
Gruppebeskrivelsen er samtidig bestyrelsens adgang til at sikre, at to lokalgrupper ikke overlapper uhensigtsmæssigt. Det må f.eks. være klart at man ikke kan have to grupper der udtaler sig politisk om det samme emne på sslug's vegne, mens det vil være naturligt, at de samme emner kan danne grundlag for møder i forskellige geografiske områder.

(es: ud: En anden betegnelse for grupperne vil være at foretrække. Klubber?, kapitler?, udvalg? andre foreslag modtages gerne.)

(es: ind:) Det skal fremgå af gruppebeskrivelsen, hvad den pågældende gruppe skal kaldes.

(kuf:) Du har ret i af gruppe beskrivelsen skal indelholde hvad gruppen kaldes. Det jeg her tænkte på var en betegnelse for den type aktiviteter som helhed.
---
Jeg synes da egentligt, at "lokalgrupper" er fint dækkende. En gruppe er langt mindre forpligtende end en klub, der lugter lidt af fodbold, bestyrelse osv.

PS
Jeg synes også, at du skal redigere mine kommentarer væk, og vælge den formulering du synes bedst om.

PPS Jeg kommer ikke i morgen, da min nabo (der også er borgmester) vil forklare mig og alle andre om det geniale i at vi skal til at være periferi i Holbæk Storkommune. De, der planlagde det møde, viste ingen respekt for sandkassen.