Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen li ste?

On Tue, Jan 11, 2005 at 01:55:07PM +0100, E. Sjørlund wrote:

> Tilbage på sslug bliver listen lokalt, der kan anvendes til mere alment
> interessante emner, som udspringer fra en lokalgruppe, handler om
> begrebet "lokalgrupper", gør andre opmærksom på, at der søges hjælp
> eller foredragsholdere til et lokalt arrangement som LinuxParty osv.
>
> Forslaget skal ses som en forlængelse af det oplæg Kurt har lavet på
> http://wiki.sslug.dk/LokalGrupperISSLUG om lokalgrupper.
>
> Hvad mener I andre, skal jeg gå videre, eller er det en dårlig ide?

Måske nøjes med sandkassen som egen liste for der er trafik til det.

Symbion og Kulturkafeen må vente til de har mere trafik,
indtil da er lokalt jo så "ledig" til de "nye".
Og I det mindste bør lokalgrupperne selv komme og foreslå at
de får en egen liste, eller vise at der er trafik og interesse
i en egen liste.

--
mvh Frank Damgaard  |