Re: [LOKALT] Forslag til dagsorden for Mandag den 17.1.2005

"E. Sjørlund" wrote:

> Det var lige der jeg fik det indtryk, at aktiviteter med et socialt
> formål kunne få et egentligt tilskud, altså ud over gratis lokaler.
> Ikka fordi jeg mener at vi har behov for det, men der er tilsyneladende
> en forskel på hundetræning, engelsk og sociale ting som nøderi.

Jeg forstår godt, hvad du siger Sjørlund, men jeg tror ikke på det (betaling
for at mødes), sorry.. selvom det kunne være fedt.
Men LOF og AOF mv drives af deltagerbetalinger såvidt jeg er forstået.

Kunne du måske undersøge om det passer sammen med virkeligheden inden på
mandag?

/Morten