Re: [LOKALT] Forslag til dagsorden for Mandag den 17.1.2005

Morten Therkildsen wrote:
"E. Sjørlund" wrote:

Det var lige der jeg fik det indtryk, at aktiviteter med et socialt
formål kunne få et egentligt tilskud, altså ud over gratis lokaler.
Ikka fordi jeg mener at vi har behov for det, men der er tilsyneladende
en forskel på hundetræning, engelsk og sociale ting som nøderi.

Jeg forstår godt, hvad du siger Sjørlund, men jeg tror ikke på det (betaling
for at mødes), sorry.. selvom det kunne være fedt.
Men LOF og AOF mv drives af deltagerbetalinger såvidt jeg er forstået.

Kunne du måske undersøge om det passer sammen med virkeligheden inden på
mandag?

Gerne. Jeg må lige en tur ind om motorsavsmanden for at få navnet på LOF manden :-)

Men det, der lå i det var, at en forening med fem betalende medlemmer kunne få tilskud til at lave sociale arrangementer (sandkassemøder). De fem betalende kommer vi jo nok frem til.
Jeg mener ikke, at vi skal til at have penge for at lave sandkasse, men kunne vi blive helt betalingsfri ville det være rart.