Re: [LOKALT] Forslag til dagsorden for Mandag den 17.1.2005

"E. Sjørlund" wrote:

> Gerne. Jeg må lige en tur ind om motorsavsmanden for at få navnet på LOF
> manden :-)
Lyder som en god ide. Er motorsavsmanden også ryger? Jeg får det indtryk, at
motorsavsmanden, er lige som smeden vi havde i svogerslev da jeg var barn.
Han kendte alle, så lidt sladder kunne man altid få hos ham - og lappet sin
cykel som barn.

> Men det, der lå i det var, at en forening med fem betalende medlemmer
> kunne få tilskud til at lave sociale arrangementer (sandkassemøder). De
> fem betalende kommer vi jo nok frem til.
> Jeg mener ikke, at vi skal til at have penge for at lave sandkasse, men
> kunne vi blive helt betalingsfri ville det være rart.

Hel klart. Det er vigtigt for mig, at vi ikke skal have penge op af lommen.
F.eks. af den grund, at vi så ikke får flere besøgende.

Hvis vi kommer under LOF eller AOF, bliver vi også annonceret som et
arrangement, og det kan der være en fordel i.
Måske kan vi allerede bruge vores kulturkalender?

/Morten

--
"HEJ KAJ------HALLØØØØØØØØØØØØØØJ BØJE ....  HEJ KAJ   HALØØØØØØØØØØJ
BØJE  ... HEJJJJJJJJJJJJJJJ KAJ      HALØJ BØJE."