Re: [LOKALT] Skal vi forsøge atfå vores egen li ste?

I sslug.lokalt, skrev E. Sjørlund:
>  Det andet, at sslug jo netop med sin nye officielle #sslug har forladt
>  princippet om at samle og vogte over kompetancen. Spredningen af viden
>  er blevet formålet, og alle midler, der kan tjene det formål, er velegnede.

..."forladt princippet om at samle og vogte over kompetancen".. har vi
nogensinde haft det princip?

Jeg syntes vi skal samle og integrere så meget som muligt. Men jeg mener
også at både Wiki og IRC giver nogle muligheder for
kommunikation/kreativitet som ikke før var muligt. Deraf var der gået
noget tabt ved _ikke_ at gøre det.

Ligesom jeg mener der går noget tabt hvis vi _ikke_ får webadgang til
listerne.

Så kald det bare en spredning af viden.. men hvis den samlede
vidensmængde øges, så er det vel blot et "tradeoff" mellem mere
aktivitet og antallet af kommunikations kanaler.

>  (Men det er egentlig ikke min mening at starte den debat, jeg løb bare
>  lige over i begejstring over de nye principper, der er indført).

:-)

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: