Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen liste?

I sslug.lokalt, skrev E. Sjørlund:

>  Nej - lige nu leger jeg/vi med tanken, og vil gerne have respons fre
>  andre, der er aktive i sandkassen eller en af de andre grupper. Hvis
>  ideen ikke får medvind der, behøver vi jo ikke forstyrre bestyrelsen med
>  det.

Jeg ville da gerne have en sslug.lokalt.amar, men hvis jeg skal være
realistisk, så er der nok ikke meget andet end Phillip og mig til at
skrive på den som det ser ud i øjeblikket.

I øjeblikket tror jeg mest at Amar skal betragtes som en mødelokation
ala. NBI men det kan jo ændre sig på relativt kort tid.

>  Det kommer an på, om listen er til flygtig kommunikation eller til en
>  egentlig, bevaringsværdig kommunikation.

Jeg syntes jo at prisen på harddisk gør at det er dumt at smide noget
som helst ud.... (ja, jeg er sådan lidt en der gemmer alt muligt, I
skulle se mit loftrum).

Jeg kan sagtens "abstrahere" :-)

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: