Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen liste?

Jesper Krogh wrote:
I sslug.lokalt, skrev E. Sjørlund:
<snip>

Jeg ville da gerne have en sslug.lokalt.amar, men hvis jeg skal være
realistisk, så er der nok ikke meget andet end Phillip og mig til at
skrive på den som det ser ud i øjeblikket.

I øjeblikket tror jeg mest at Amar skal betragtes som en mødelokation
ala. NBI men det kan jo ændre sig på relativt kort tid.

Min ide er, at listen skal stilles til rådighed for jer så snart I er gået i gang. Hvis det er et værktøj, der er til rådighed, tror jeg på, at det også ret hurtigt vil være et værktøj, der bliver brugt.
Der er ret stor forskel på, om du på næste møde spørger om de, der er kommet, synes at I skal have oprettet en liste (som det er nu) eller om du kan hjælpe deltagerne ind på nyhedslisten, og vise dem, at her har I allerede skrevet lidt løst og fast.
Iøvrigt tror jeg, at det vil have en positiv synergi effekt. Er man først kommet i gang med at bruge en effektiv (trådende) nyhedslæser, er det utroligt svært at komme fra den igen.

Kan det ikke bruges?  Når jeg kalder gruppen "...roskilde" og ikke
"...sandkassen" er det for at folk der kommer fra Roskilde, men ikke
kender Sandkassen, lettere kan finde den.

Det kommer an på, om listen er til flygtig kommunikation eller til en egentlig, bevaringsværdig kommunikation.

Jeg syntes jo at prisen på harddisk gør at det er dumt at smide noget
som helst ud.... (ja, jeg er sådan lidt en der gemmer alt muligt, I
skulle se mit loftrum).

Der er to sider af den sag. Den anden (end dit synspunkt) er, at man altså ikke skal gemme alt muligt ligegyldigt, da det blot er med til at skjule det, der virkelig har betydning og værdi.
Jeg tør godt forudsige, at "jeg kommer ikke i aften" og "er der nogen jeg kan køre med" højst kan interessere politiet i en mordsag i morgen.

Det er for at være venlige overfor jer, at der bør renses ud i den listes brug.

Jeg kan sagtens "abstrahere" :-)

Bare fordi du er i stand til det, kan jeg vel godt få lov til at være venlig overfor dig :-)