Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen liste?

I sslug.lokalt, skrev E. Sjørlund:
>  Min ide er, at listen skal stilles til rådighed for jer så snart I er
>  gået i gang. Hvis det er et værktøj, der er til rådighed, tror jeg på,
>  at det også ret hurtigt vil være et værktøj, der bliver brugt.
>  Der er ret stor forskel på, om du på næste møde spørger om de, der er
>  kommet, synes at I skal have oprettet en liste (som det er nu) eller om
>  du kan hjælpe deltagerne ind på nyhedslisten, og vise dem, at her har I
>  allerede skrevet lidt løst og fast.

God pointe!

>  Iøvrigt tror jeg, at det vil have en positiv synergi effekt. Er man
>  først kommet i gang med at bruge en effektiv (trådende) nyhedslæser, er
>  det utroligt svært at komme fra den igen.

Med et ikon på desktoppen der starte Knode med hvori gruppen er
"tilmeldt" .. coool..

>  Der er to sider af den sag. Den anden (end dit synspunkt) er, at man
>  altså ikke skal gemme alt muligt ligegyldigt, da det blot er med til at
>  skjule det, der virkelig har betydning og værdi.
>  Jeg tør godt forudsige, at "jeg kommer ikke i aften" og "er der nogen
>  jeg kan køre med" højst kan interessere politiet i en mordsag i morgen.

Jow. men det kan være der kommer et guldkorn ligepludseligt.. ligesom de
pap-kasser og mailing-rester jeg gemmer. Det kunne også være .. :-)

>  Bare fordi du er i stand til det, kan jeg vel godt få lov til at være
>  venlig overfor dig :-)

Jadda.. du er altid venlig. Det var også dig der sørgede for at jeg fik
frokost til Linuxparty forrige år.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: