Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen liste?

I sslug.lokalt, skrev Jacob Sparre Andersen:
>  Ville I kunne leve med at nyhedsgruppen så også bliver "fyldt" med
>  skidt udefra?  Det vil være ekstra arbejde for admin, hvis der skal
>  sættes et system om med delvis integration til postlisterne.  Men uden
>  den integration vil nyhedsgruppen være åben for alle og enhver, og I
>  vil formodentlig blive overdynget med skidt udefra.

Dette problem er ikke imponerende.. gnuskole.*, oooforum.* og
mozilladanmark.* er helt åbne. Ingen af dem har fået spam siden de
sidste 2 blev tilføjet. Jeg har ryddet op i gnuskole.* ved samme
lejlighed.

>  Det er den slags IRC er velegnet til.

IRC kræver næsten at begge er der samtidigt..

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: